Intervju med Tobias Larsson

- varför valde du Hotell och restaurangprogrammet?
Jag har alltid tyckt om att laga mat, jag tycker det är roligt med uppläggen och kulturen oxå.
Man lär sig något nytt varje gång!
- Har du alltid haft intresse för matlagning?
Ja, så länge jag kan minnas. Sen första gången jag fick hålla i en kniv.
- Hur ser din framtid ut om du får bestämma?
Såklart att öppna egen restaurang, bli framgångsrik och utveckla kulturen. och såklart blir så känd som det bara går. ;)
- Tycker du Hotell och restaurangprogrammet en bra utbildning?
Ja, mina lärare vill verkligen hjälpa oss så mycket som möjligt med jobb och kunskapen.
Och sen går jag ju på Skånes finaste och bästa restaurangskola. ;)
- Har du lärt dig mycket av denna utbildning?
Ja verkligen! Mycket mer än vad jag trodde.



Tack så mycket för du ställde upp på en intervju Tobbe Lilla, du är guld värd! :)
/ Petra


Kommentarer
Postat av: Tobias larsson

Det blev ju bra :D Inga problem Petra lilla ;)

2012-01-19 @ 20:13:30
URL: http://tlsblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0